VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

Vrácení zboží

Zboží nám můžete vrátit bez udání důvodů do 14 dnů od nákupu (od převzetí balíčku). Vrácené zboží musí být v původním stavu.

Zboží nám můžete zaslat dvěma způsoby:

- Vrácení přes Zásilkovnu, zpětná zásilka (DOPORUČUJEME)
  1. Vhodně zabalte vracené zboží a do zásilky přiložte vyplněný vratkový formulář, nebo před odesláním balíku využijte on-line formulář.
    Na balík nemusíte uvádět dodací adresu.
  2. Zásilku odneste na jakékoliv podací místo Zásilkovny.
  3. Obsluze nahláste náš 8místný vratkový kód: 99291363 (jedinečný pro náš internetový obchod TOULAVEJ.cz (tzv. identifikátor).
  4. Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku.
  5. Zásilku si na podacím místě vyzvedne kurýr Zásilkovny a odveze zásilku k nám.

Cena za tuto službu je zvýhodněných 47 Kč. Na místě nic neplatíte, tuto částku Vám odečteme od hodnoty vráceného zboží.

Odeslat balíček zpět prostřednictvím Zásilkovny můžete i v případě, že Vám byl doručen jiným dopravcem.

- Vrácení poštou či jiným přepravcem
  1. Vhodně zabalte vracené zboží a do zásilky přiložte vyplněný vratkový formulář, nebo před odesláním balíku využijte on-line formulář.
  2. Balík odešlete Vámi zvoleným dopravcem na adresu:
    M&V TOULAVEJ.cz s.r.o.
    Štrampouch 143
    286 01 Žáky

Po obdržení zásilky Vám pošleme peníze zpět. Standardně vracíme během 3 dnů. Nejpozději však do 14ti dní.

Reklamace zboží

Něco se zbožím není v pořádku? Moc nás to mrzí, ale nemějte obavy, společně to napravíme.

Před samotnou reklamací nám prosím napište na e-mail info@toulavej.cz a popiště problém. My se Vám ozveme a společně se domluvíme se na návrhu řešení.

Reklamace jsou vždy vyřízeny v rámci 30-ti denní lhůty, pokud není dohodnuto jinak.
V případě zasílání zboží zpět k nám, opět doporučujeme využít službu "Vrácení přes Zásilkovnu - zpětná zásilka" viz postup uvedený výše.

Pokud zvolíte jiného dopravce, pošlete zásilku na adresu:

M&V TOULAVEJ.cz s.r.o.
Štrampouch 143
286 01 Žáky